Monday 27 March 2017

Bancurile zilei

1. Un om inarmat sparge o banca si ia cativa ostatici.

Il intreaba agresiv pe primul retinut:
- Spune-mi, m-ai vazut jefuind banca?
Ostaticul raspunde:
- Da!

Fara sa mai stea pe ginduri, hotul il impusca in cap. Apoi intreaba acelasi lucru pe cel de-al doilea ostatic.
Al doilea ostatic raspunde:
- Eu nu te-am vazut, dar cred te-a vazut nevasta-mea!



2.M-am asezat pe o banca in parc, langa un om foarte "suparat":

- Am pierdut intr-o singura zi tot ce-am avut: bucatarul-sef care-mi pregatea mancarea zilnic, femeia de serviciu, spalatoreasa... tot. Chiar si acoperisul de deasupra capului.

- Ce s-a intamplat?, ma intreba el atunci. Droguri? Bautura? Jocuri de noroc? O femeie?...

- Nu. Am fost gratiat de PSD!



3. Daca am avea si noi uragane care ti-ar putea lua casa, cum au americanii "Katrina", precis ar purta nume gen: Reiffeisen, ING, Banc Post, BRD...



4. Seful povesteste un banc. Toti rad in hohote, in afara de unul.

- Tu de ce nu razi? il intreaba colegii.
- Eu oricum ma gandeam sa-mi dau maine demisia...



5. Seful spune un banc.

Toti rad cu exceptia unuia.

- Tu de ce nu razi?
- N-are rost, maine imi dau demisia.

No comments:

Post a Comment