Monday 27 March 2017

Cele mai tâmpite Replici de agățat

• “Îmi dai și mie o poză ca să știu ce să îi arăt Moșului ce să îmi aducă de Crăciun?”
• “Ești religioasă? Pentru că ești răspunsul rugăciunilor mele”.
• “Scuză-mă, am observat că nu m-ai observat!”
• “Voiam să le arăt acestor flori cât de frumoasă ești”
• “Tatăl tău sigur e terorist, pentru că tu ești o bombă!”
• “Cred că am probleme cu ochii, nu-i pot dezlipi de tine”
• “Tu dormi în brațele tale? Nu? Atunci pot să dorm eu ?”
• “Ai o hartă? Că m-am rătăcit în ochii tăi
• “Mișto fusta. Pot să ți-o iau eu?”
• “Am murit și am ajuns în Rai? Pentru că ești un înger”
• “Mama ta a fost o hoață? Că văd ca luat stelele de pe cer și le-a pus în ochii tăi”
• “Petreci atât de mult timp prin visele mele încât ar trebui să plătești chirie!”
• “Eu nu mă simt prea bine astăzi, pot să te simt pe tine?”
. " Ce faqi frumoaso? Te-a durut când ai căzut din rai?"
Super, nu?

No comments:

Post a Comment